من و نینی

غذاهایی که قبل از بارداری میخورم :)

1391/12/4 19:32
نویسنده : مینا
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نینی جوووونم niniweblog.com

حالت چطوره؟

تو بهشت با نینی های دیگه خوش میگذره؟ niniweblog.com  

عزیز دل مامان، بهت گفته بودم که یه دفتر درست کردم و تمام نکاتی که باید، قبل از بارداری و بعد از بارداری رعایت کنم را میتویسم. الان میخوام راجع به غذاهای پیش از بارداری برات بگم، از شنبه میخوام خیلی دقیق همه اینا را در برنامه غذایی هفتگی لحاظ کنم.

میوه های قرمز

جگر (پیش از بارداری خوبه، ولی بعدش بده!!)

هفته ای 2 روز صبحانه عدسی

استفاده روزانه انجیر، خاک شیر، زیتون.

مغزها 

هفته ای یک بار آش یا سوپ جو

برگ به لیمو دم شده

جایگزین کردن سس و رب خانگی به جای صنعتی

کنجد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
4 اسفند 91 21:35
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند آرزوهای شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نینی می باشد