من و نینی

شعر

1391/12/19 1:49
نویسنده : مینا
452 بازدید
اشتراک گذاری

نینی عزیزم سلام، niniweblog.com

دوست دارم وقتی میای تو دلمniniweblog.com برات یه عالممهههه شعر خوشگل بخونم .شعر و داستان خوندن واسه نینی، وقتی تو دل مامانشه خییلییییی خوبه، رو هوش بچه هم تاثیر داره.مادرها بهتره از ماه پنجم و ششم بارداری شروع کنند به کتاب و شعر خوندن واسه نینی ها ولی من بهت قول میدم از اولین روزی که تو دلم اومدی برات کتاب و شعر بخونم. تو همین وبلاگ هم یه عالمه شعر برات مینویسم که یادم نره.

اینا هم از تاثیرات مثبت شعر خوندن واسه جنینه که مامانی از اینترنت پیدا کرده:

افزایش مهارت‌های شنوایی

افزایش تعداد لغاتی كه جنین در داخل شكم مادر می‌شنود

افزایش میزان توجه و حافظه نوزاد بعد از تولد

یادگیری كلمات و لغات غیر متداول

یادگیری معنا و مفهوم كلمات

ایجاد آرامش بیشتر بین والدین و نوزاد قبل از تول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان حسنا
21 اسفند 91 11:52
چ مامان فعالی افرین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نینی می باشد