من و نینی

مامان دیگه نمیخواد شلخته باشه

1391/12/2 18:20
نویسنده : مینا
274 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دل مامان،

میخوام یه اعترافی بکنم، مامانی خیلی شلخته استniniweblog.com. نه بلده به خودش برسه، نه بلده به خونش برسه ...

بلده هااااااا ولی تنبله، شایدم به این دلیله که مامانی از 18 سالگی هم کار کردهniniweblog.com، هم درس خونده  و همیشه شاگرد ممتاز بوده و هم شوهرداری میکردهniniweblog.com ... همیشه سرش شلوغ بوده و به خودش و خونش نمیرسیدهniniweblog.com.

امروز یه مطلب میخوندم که نینی ها مرتب بودن را از پدر و مادرشون یاد میگیرن.

منم میخوام یه مامان خیلللیییی خیییلییی خوب باشم.niniweblog.com

پس بهت قول میدم دیگه تنبلی را بذارم کنار و هم به خودم برسم  هم به خونه .

پری که تموم بشه میرم باشگاه ثبت نام میکنم.niniweblog.com

هر روز هم به خودم هم به خونه میرسمniniweblog.com

دوستانی که این نوشته را میخونن، اگه نظری دارن که چطور هر روز میشه هم به خود رسید هم به کارای خونه، ممنون میشم به منم بگید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان کنجد
2 اسفند 91 19:31
مرسی مینا جونی
مامان کنجد
2 اسفند 91 20:15
اه نمیشه مینا جون نی نی گپ مثه اینکه مشکل داره
مامان حسنا
3 اسفند 91 10:48
عزیزم اپم میای پیشمون
مامان حسنا
9 اسفند 91 10:02
عزیزم موقع بارداری اصلا نمیشه برنامه ریزی کنی اخه بعضی وقتا بیحالی و خسته ای بعضی وقتا سرحال
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و نینی می باشد